Wannabe finkulturell

Snart ska jag springa iväg till Hanna och så ska vi gå på klarinettkonsert! Alltså, faktiskt. True story. Lina började asgarva när jag påstod detta.. Äh, jag är väl inte den mest finkulturella människan i världen, men jag ska i alla fall det. Blir säkert kul. Faktiskt. Jag kan ju försöka bilda mig lite istället för att bara sitta och titta på gamla Never Mind the Buzzcocks och lyssna på The Libertines, liksom. Försöka kan man ju.

I alla fall så tar jag det hela på så stort allvar att jag har lagt tid och effort på att klä mig passande. Vet inte om jag lyckats, men jag har min fina hatt. Och röda läppar. Och en klänning. Det kan ju egentligen inte gå så himla fel då. Hoppas jag.


(och så syns inte det, men mina strumpbyxor är kritstreckrandiga! Så jävla fancy. Nu ska jag bara se till att inte böja mig ner så att jag flashar någon seriös och finkulturell människa för att klänningen är i kortaste laget.)

I alla fall. Jag ska gå nu. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0