Random tankar

Jag har faktiskt pluggat koncentrerat (eh, för att vara jag i alla fall) i typ.. fyrtio minuter.
Jag är ganska stolt, alltså!
Sedan tänkte jag belöna mig själv med lite Idol.. Och med tanke på att jag har haft en massa skola plus failat försökt till breakdance idag, så lär jag inte återvända till böckerna ikväll.

Med andra ord så kommer det antagligen inte gå så bra som jag vill på provet på fredag, men, ah. naturkunskap är ändå rätt irrelevant i livet tror jag bestämt. Så det får väl gå som det går.

Sen är det ju ganska mycket mer underhållande att sitta och titta på Idol med min bror som råkar hata Peter Jihde jättemycket. Alltså,

"Det är väl ingen som lyssnar på vad han har att säga, för Jihde är en äcklig pedofil!"

Och sen kan jag roa mig själv också. När pajken med flugan precis skulle beskriva sitt framträdande?
"Nu ska jag sjunga en Radioheadlåt, så håll i hatten!"
Eh, jo. För Radiohead är ju kända för att göra låtar som gör att man måste hålla i hatten. Eller, typ. Inte. Alls.

Men okej. Se klart idol nu. Och så kanske lite plugg innan jag somnar. Eller, antagligen inte. Men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0