Alla bara YEY!

Åh, nu känner jag mig duktig. Är ikapp med matten och har i alla fall tittat på glosorna. Så då tänkte jag såklart att "nu förtjänar jag att ge mina fans vad de vill ha - en uppdatering på vad jag har gjort idag! Alla mina fans bara yey!"

Såattehja. Idag hade jag min livs första ensemblelektion. Läskigt. Men kul. Eller ja, den enda anmärkingen som någon någonsin har på mitt bas-spelande är att jag ska spela säkrare och dra upp volymen så att någon hör vad jag spelar.. Grejen är ju att då kan ju folk höra när jag failar.. och det gör jag. Åh tänk om man kunde köpa självförtroende. Ehe. Men det var kul att spela ändå, jag dog inte och allt sånt. Sen lektioner blablabla, världens längsta kö i matsalen som jag fick stå i alldeles själv bara för att jag hade en himla baslektion.. hungrighet plus opeppness för att jag failade på basen plus sjukt lång kö var ju en fin kobination. Eller inte.
Sen fler lektioner, blablabla. Men efter skolan började trevligheterna!

Klassen blev tillfrågade att spela några låtar utanför samlingssalen idag vid sex för att det skulle vara någon sorts politisk.. jag vet inte, någonting.
Jag tänkte why not och jag har ingenting vettigare för mig så vi stannade kvar och övade lite på Be Mine. Jag var med på lite basspel och kände mig dålig och att jag förstörde och att kan inte nån annan göra detta för jag suger och ni gör det mycket bättre men ah. Sluta gnäll, typ. Så jag spelade ändå.
Fick rysningar (på ricko!) när Solange och Njomza sjöng, de är så sinnessjukt duktiga.
Men vi spelade och jag tittade på när de andra spelade och hade allmänt rätt trevligt.
Efter det så åt vi pizza. Jag var hungrig som in i helvete eftersom.. alltså, från lunch till typ sju är hur mycket som helst att gå utan mat för ett matvrak som mig.

Hur som helst. Jag utgår inte från att någon skulle orka läsa det där. Men det är out of my system nu. Jag är ju nittiotalist, narcissist och internetberoende och måste blogga om allt.

Och nu, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0