Tio gånger x minus noll komma två upphöjt till två minus hundra gånger noll komma tre x plus fem gånger noll komma tre x minus fem minus x minus femtio upphöjt till två.

Jag tänkte att det här skulle bli en sån dag som jag gör nytta. Typ, städar, pluggar, får saker gjort.

Ehehe. Fail på den, va?

Jag håller på att avlida här. Matte B är inte att leka med. Jag ligger så långt efter och jag har räknat minst 20 (och då överdriver jag inte ens så som jag brukar) svinigt jobbiga uppgifter, bara för att inse att jag har ungefär lika många, fast ännu jobbigare, kvar.

Det kommer att ta mig all världens självdisciplin och en jävla massa choklad för att få det här gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0