Stolt

Åh så trött, nu igen. Men nöjd. Jag har ju bara överlevt dödartisdagen och tränat. Stolt tjej.

Inte lika stolt över att jag nu sitter i pyjamas och nördar gamla Never Mind The Buzzcocks-avsnitt och lyssnar på Biffy Clyro istället för att räkna matte och typ.. ja, allmänt mer vettiga saker.

Men man kan ju inte gå och vara ambitiös dagarna i ända. Såå.. nu tänkte jag jobba på min prestationsångest och strunta i att försöka förstå mig på min gitarrläxa eller den där kvadreringsregeln.

Man kan ju inte vara på topp jämt.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

älskar Never mind the buzzcocks! har svarat på din kommentar förresten ;)

2010-09-17 @ 20:18:13
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0