Prickigt


Trötta tjejen här igen! Alltid trött, typ. Eller så kanske jag bara sitter vid datorn när jag är trött? Eh, ja.
I alla fall. Idag tänkte jag att det skulle vara finfredag. Sen råkade jag snooza en gång för mycket och hela morgonen blev lite försenad.. eller ja, jag var lika seg som vanligt, tills jag skulle sminka mig lite och bara "OH FUCK, klockan är åtta! Jag ska måste för fem minuter sedan!" Eller så.
Då kan det bli så att jag tänker "säkra kort - favoritkjolen, favorithatten, prickigt, svart. Can't go wrong." Eller nåt.
I alla fall. Fin dag ändå. Var på ett möte med några treor som ville att jag skulle vara en del av deras projektarbete och ställa upp på att de skulle ta lite kort på min stil och sådär och det känns ju.. alltså jag tycker ju fortfarande inte att jag är så himla speciell eller utstickande, men jag får ju höra det rätt ofta och lägger ju ner rätt mycket energi på mina kläder såatteh, ja. Men himla kul att de ville ha med mig i alla fall!

Sen har jag testat på att vara lite wannabe brutal. Spelat lite gitarr. Det gick minst sagt eh, sådär. Har ju lite svårt att komma över den där himla spärren i huvudet som säger att jag suger, och sedan om jag väl kommer förbi den så inser ju jag att "okej, jag suger nog faktiskt ändå." Men äh, man lever ju en gång liksom. Att jag skämmer ut mig mest hela tiden borde jag väl ha vant mig vid nu.

Sen så.. eh jag hade nog inte så mycket att säga idag. Svamlar i brist på vettigare saker att göra. Borde nog sova. nu.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0