Oh I can't sleep cause there's a monster under my bed

Jag har hamnat i min vanliga söndagsposition - städandes på ett sådant sätt så jag aldrig kommer någonstans. Jag har börjat rensa under min säng.. Liksom, jag vet ju att det bara leder till att jag har massa skräp på hela golvet och jag kommer att lägga mig i ett ännu stökigare rum än det var innan. Som vanligt. Men Jag har fått ett ryck så jag slänger en massa gamla saker som jag hade glömt bort att jag hade.
Liksom, vad ska man göra med en massa glaskulor? Eller ett set med en massa kritor? Eller en miljon tomma vykort med fula blommor på? Och vad i hela världen gör allt detta under min säng?
I alla fall. Jag tänkte bara säga att jag var en sån extrem penn-junkie när jag var yngre. Helt ärligt, det är helt jävla sjukt vad många ickefungerande pennor som har hamnat i skokartonger under mig säng.
Men det är ju ingenting svårt att slänga dem. Sen om ett par timmar när jag hittar oräkneliga anteckningsböcker som jag har skrivit en massa små dåliga historier i när jag var mindre.. de blir svårare att slänga. Men ja.

Nu tillbaka till städningen. Soundtracket?
Håkan Hellström – Förhoppningar Och Regnbàgar
Säkert – Fredrik

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0