Fotboll

Ikväll drar jag världens careface varje gång jag hör om fotboll.
Innan idag när vi åt så frågade pappa vem jag trodde skulle vinna mellan.. okej, jag lyssnade inte tillräckligt noga för att komma ihåg vilka som spelade. Det lät i alla fall ungefär:

Pappa: "Vem tror du vinner?"
Jag: "..."
(tystnad)
Jag: "Okej, jag försökte verkligen uppbåda tillräckligt med intresse för den här matchen för att i alla fall välja ett av lagen helt utan motivering. Tyvärr bryr jag mig så lite att jag kan inte ens låtsas ha en åsikt om det faktiskt."
Alla tänker: (eh.. handlar ju bara om att välja ett lag, retard)

Det är fan inte lätt att vara halvbritt och fotbollshater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0