You're such a narcissist

Idag har jag varit rätt så glad tjej. Matteläraren lite som hon är och sa idag att "Det är ju så himla spännande att rätta matteprov, som att öppna paket!" och hade givetvis rättat proven som vi skrev igår.

Och gissa vem som fick freaking 22 poäng av 22 möjliga? Helt sjukt. Och ja, klart jag skryter när jag trodde på riktigt att det skulle gå hur dåligt som helst, liksom. Så jag har gått och känt mig lite smart idag! Eller, okej. Förutom kanske på engelskan när jag failade till max när jag skulle förklara läget i irland vs nordirland. Inte alls svårt. Eh.

(Och vafan, jag är redan så narcissistisk att jag bloggar om mitt liv som om jag trodde att någon läste. Då kan jag väl lika gärna lägga ut en bild som om jag trodde att någon var intresserad också.)
För jag vill ju visa upp mitt röda hår som jag trivs som tusan i. Och min röda basker som jag nog typ, aldrig kommer att ta av mig den här vintern. Och så mina fulsnygga åttiotalsshorts.

Och nu tänkte jag titta på Gossip Girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0