Hata matte

Idag undrar jag mest vad dealen är med matte B.
Är alldeles slut efter en hel dag i skolan (komplett med att försova sig och glömma bas) plus gitarrlektion plus gymmet plus pluggande.
Dagens fail var i alla fall när jag satt i oasen och pratade strunt och insåg alldeles för sent att jag hade baslektion.. slutade med att jag kom cirka 20 minuter sen. Till en 20 minuter lång lektion. Duktigt, Miranda. Duktigt.
Men i alla fall. Jag är sjukt trött efter alla dagens eskapader (kanske mest gymmet. Eller så ville jag bara skryta lite mer över att jag faktiskt orkade ta mig dit) men kom på att det är ju inget mindre än matteprov på onsdag!
Satt och räknade snällt i typ, en halvtimme. Blev lite less på att jag inte begrep någonting och struntade i det. Lika mycket som jag struntar i att jag har datorkunskapsprov imorgon.
Fick tanken att mina betyg kommer att sjunka i år med min brist på motivation. Muntrar upp mig med världens fagraste bild på världens finaste tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0