Take me out tonight, where there's music and there's people

Trött i ögonen efter sminket som jag och min pepp bestämde sig för att dra på sig innan idag.
En fin kväll med vänner i lilla Öreryds lilla missionskyrka. Duktiga pojkar som spelade (och EN tjej. Vart är alla brudar i banden, för övrigt?)
Hade trevligt, trots jag och mina förväntningar som jag lyckas bygga upp alldeles för högt bara för att inse att jag aldrig kommer dit på riktigt.
Min självförsvarsmur som jag byggt upp har blivit alldeles för stadig för att jag ska våga bryta ner den, våga göra något som kanske kan bli något.
När jag var på väg hem och insåg att trots att jag haft en fin kväll så blir ju saker och ting aldrig som man nästan vågar hoppas på.
Sånt som får mig att tänka på fina 500 days of summer. Som jag för övrigt måste se snart igen.
I alla fall. Massa tankar men hittar inte orden. Kanske någon annan gång. Eller så stannar de kvar i huvudet. Eller i de där dagbokssidorna som ingen får läsa. Och stannar kvar där tills (om?) jag får mod från någon håll och vågar ta det där steget.

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfint skrivet :)

2010-10-09 @ 22:17:16
URL: http://frictionhistory.blogg.se/
Postat av: Jenny

500 days of summer är ju nästan så fin att man inte kan tro det är sant!

2010-10-10 @ 15:43:08
URL: http://jennymoon.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0