Randomness

Ibland tycker jag lite synd om min familj som måste bo med mig. Min bror, till exempel, får stå ut med mina infall.
Typ, igår: (kan nämnas att klockan var kvart över sju på morgonen och jag tyckte att det var en väldigt bra idé att spela lite fin mumford and sons-musik sådär ganska högt för att vakna till. Det tyckte inte han.
(Vincent går upp för trappan)
"What is this? I just woke up, I do NOT want a fucking banjo in my ear!"

Och så nu för en stund sedan:
Jag: "Ey vincent! Duvet när man rakar benen och råkar typ hyvla bort en bit hud?"
Han: "...?"
Jag: (inser att han är kille och kanske inte brukar raka benen) "Eh, nä. Okej. Det kanske du inte vet. Men.. I alla fall. Det gjorde jag nyss. Det gjorde ont!"
Han: "...okej?"

Kommentarer
Postat av: Linda

HAahaha!

Randomness is awesomeness (Y)

2010-10-21 @ 22:32:27
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0