Det är så logiskt

Alltså åh. Det känns så bra att veta att jag inte är den enda här i världen som resonerar helt och hållet ologiskt och tycker att det är helt normalt.

En msnkonversation med finkusin (som för övrigt är lika hopplöst poppig som jag) nyss?
Jag: "Förresten på tal om nåt helt annat, lyssnar du på As I Lay Dying? Är inte det typ fett brutalt?"
Hon: "Alltså det är typ fett brutalt men det är min kompis depplista och det var jättesynd om henne idag i skolan och eftersom att hon inte är inne på msn så måste jag ändå ha så att alla ser vad jag lyssnar på för att ingen fattar. Fast ärligt, det är ju inte bra musik."

Hahaha. Eller vänta, det kanske bara var jag som tyckte att det var kul.
Nu ska jag städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0