Allmänt random tankar

Igårkväll var jag väldigt anti det mesta i livet och då givetvis också halloween (kul att sitta hemma och hetsäta choklad när alla har kul saker för dig) men egentligen, så är ju hela dealen med halloween rätt kul.

Inte minst för att jag kan spöka ut mig utan att få lika mycket konstiga blickar som vanligt! Eller, kanske tittar folk lika snett på mina prickiga strumpbyxor som vanligt.
Men kanske tänker folk att "äh, hon har klätt ut sig" och så kanske de inte tror att jag är helt konstig!
Eller, skitsamma vad folk tycker. Men jag får ju en anledning till att klä upp mig lite knäppt och det är ju faktiskt alltid kul. Det behövs liksom ingen stor anledning till att jag ska leta fram en klänning och ta lite eyeliner.
Värnamo marknad med en fin människa, och det faktum att jag senare ska fira min mors födelsedag kan ju vara tillräckligt med anledning, tycker jag.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0