Orka vara depp

När är det okej att gå och lägga sig?

Jag steg upp vid kvart i sex idag. Vilken dålig idé, egentligen. Men jag åt lite gröt (nyttig tjej, ja!) och tog mig upp till simhallen. Simmade i typ en timme, vilket kändes lite smått bra. Ja, jag skriver endast detta för att skryta, såklart. vad annars. 
Det kändes bra efteråt i alla fall. 
Förutom att jag nästan somnade i mikroskopet på naturkunskapen. 

Sista lektionen hade jag och några andra knäppisar mediekommunikation. Trots att typ alla andra i klassen redan slutat var det ju ändå rätt okej att springa runt på skolan och ta udda kort på människor. Klagar inte. 

Efter lite totalfailat ensemblespel (helt borta) har jag också hunnit vara hemma och till och med städat lite grand.

Sen hamnar jag ju lätt här och sitter och tycker lite synd om mig själv och funderar och vänder och vrider på allt och fattar ingenting. Att jag kan ha så många fina människor runt mig och ändå få för mig att ingenting är vettigt. 

Jag är ju inte emotjej egentligen. Det mörknar bara lite grand i huvudet ibland såhär när jag är trött och snurrig och tänker för mycket.
Men juste. Inte emo nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0