Söndag

Ibland kan det behövas en såndär söndag när man ligger kvar i sängen till tolv, går i pyjamas till tre, och byter om till pyjamas igen vid sex för att det var ändå lite mysigare. 

En såndär dag där det känns som det allra vettigaste alternativet när man funderar på vad man ska göra, är att ligga och kramas. Helst hela dagen. 

En såndär dag där man går runt och känner sig lite glad hela tiden.
Och bara för det kan jag ju lägga in en bild där man ser hur djävulens ondska strålar ut ur mina ögon.
(förutom mina scary eyes kan man ju lägga märke till min nya favoritklänning)

Okej, nä. Jag hade egentligen ingenting vettigt att säga idag heller.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

en sån söndag har jag haft idag.. eller rättare sagt, sovit till 3 och stigit upp mycket senare, knappt lämnat huset förutom när jag handlat mat o bara tagit det lugnt... skönt och behövligt ibland. Fin klänning förresten!



sv: åh vilken fin kommentar du lämnade på min blogg :) du kan komma o vara min kompis om några år när du gått ut gymnasiet kanske? fast akta dig, jag är en riktig retsticka! ;)

2010-11-14 @ 22:31:12
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0