Skola och irländsk musik och sånt.

Öh. Lång dag. Lite, eller kanske ganska mycket, trött. 

Hade lite ensemble och årets första luciaövning på morgonen, himla mysigt tycker jag. Sedan är det ju ganska koolt att sitta och sticka pippitröja på svenskalektionen, tycker jag. Ehe. 
Efter lunchen gick vi och hälsade på Tommy, och råkade hamna där lite länge. Typ så att vi missade datorkunskapen, kanske. Fast, vi var ju klara med allt ändå. Så det var typ, tillåtet. 

Efter en lång skoldag var det ju bara till att ta basen och åka till.. öh, vad det nu var. Utanför Torup nånstans. Känns ju lite lagom att åka dit sådär vid fyra med en liten bit marabou i magen för att spela folkmusik. 

Men, förutom att jag var fett hungrig, att jag spelade lite mindre bra, och min feta scenskräck då, så var det väl ganska trevligt.
För irländsk folkmusik är ju rätt coolt. 

Men nu tänkte jag i vilket fall gå och sova lite grand. Det är ju en hel dag imorgon också, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0