Spotifyreklamer jag stör mig på, del 584.

Alltså. Vad är dealen med att Bon freaking Jovi, mitt hatband nummer ett i världen, har fått en egen spotifyreklam? Som i stort sett går ut på att man hör lite av massor av deras fruktansvärt värdelösa låtar? Är det någon som hör "wooooah, we're halv way there... I wanna laaaaaaaaay you dooown on a bed of roses.. It's my liiiiiife..." och bara, Åh, vilket bra band, jag bara måste ta och köpa deras greatest hits?

Alltså, för mänsklighetens bästa hoppas jag ju inte det. Jag hoppas att det är spotify som aktivt väljer de mest hatade banden och gör reklam för dem så att alla ska störa sig och köpa premium. 

Eller så är jag lite överaggressiv. 

För att inte tala om James Blunt! Nu är han tillbaka (och alla bara åh vad vi har saknat honom.. inte.) med en ripoff på sommarens i särklass sämsta jävla låt Hey soul sister fast med kanske en annan text och en mesigare röst!

Det är ju så att man får lust att köpa premium bara för det. Nästan, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0