I'm so tired, I'm so very tired

Nu är jag.. lite lagom trött. Efter lite trevligt häng med fina klasskompisar i Gnosjö igår kväll kom jag hem vid den lagom sena tiden halv ett ungefär.. Och sen fick jag liksom kramar så att jag klarar mig när jag kom hem, av finaste pojken. 
Och så kan man ju ligga i sängen och halvsova till halv tolv också om man känner för det. 

Sen kan man ju sitta och titta i spotify, få lite panik över att det finns så mycket fin musik som man inte vet hur man ska hinna lyssna på, titta ut, inse att det enda logiska alternativet är att bege sig ut på en promenad med fina toner i öronen. Råkade bli en timme och 45 minuter. Lite lagom så. 

Kommer absolut hålla mig vaken hela kvällen när jag ska hänga med knäppaste bästa gänget. Absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0