Biff

Tänka sig att jag var och tränade imorse också.
Det var liksom mest det jag hade att komma med idag. Skryta lite grand. Jag råkade vara där just på pensionärstimman, så det var jag, fina Hanna som jag träffade där, och så en massa pensionärer. Bland annat min mormor! Först tänkte jag att det är lite trevligt att hänga med massa gamlingar och få känna sig lite ung och stark och sådär. Men sen insåg jag att alla var fett vältränade.. Lite utklassad av sin mormor, typ. Känns... bra.
Men, nu ska jag gå och möta upp fina pajken. Och ikväll ska jag hänga med fina tjejerna!
Och det känns faktiskt bra.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Fint!

2010-11-01 @ 22:11:13
URL: http://viktorwestin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0