A white blank page

Blöh. Tänkte att jag skulle vara duktig, ta tag i mitt liv för en gångs skull och i alla fall titta min gigantiska psykologiuppgift.  

Dagen började ju bra med att jag tvingade mig upp ur sängen och gick till tandläkaren. Eller, okej, jag höll på att somna i stolen, men ja. Sen tränade jag också, när jag ändå var vaken och sådär.

Men nu sitter jag och tittar på strecket som blinkar där under rubriken.
Blink, blink, blink. Skriv då för helvete, säger den. Och så läser jag uppgiften igen. Och igen. Tänker att jag kanske kommer på svaret, snart. Och strecket fortsätter att blinka. Väntar på att jag ska förstå uppgiften och skriva ett begåvat svar.
Och så skriver jag två meningar. Suddar ut igen. Fortsätter stirra på den tomma ytan under rubriken. Väntar på... bättre tider? Intelligens? Vet inte. En sak vet jag, det är att jag inte kommer speciellt långt. 

(weheartit)


Brb, här kan jag sitta ett tag. Dokumentet känns ungefär som... Mumford & Sons – White Blank Page

Kommentarer
Postat av: Viktor

http://viktorwestin.blogg.se/images/2010/2rwke4z_115063938_115371845.jpg

2010-11-03 @ 20:16:22
URL: http://viktorwestin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0