Tuffa grejer

Nu sitter jag hemma och passar på att ta det lugnt.

Om en stund ska jag cykla (ja, faktiskt!) och handla med Hanna så ska vi laga mat och så kommer några boys in the band (egentligen synd att slösa en sån fantastisk låttitel på ett dööds-band, men ändå) och äter.
Sen åker vi till ett ställe jag aldrig innan varit på! Någon sorts kyrkoungdomsgrej om jg har förstått det hela rätt, i Hillerstorp, där jag då aldrig har varit. Vi ska ju nämligen lyssna på några andra boys in another band som ska ha releaseparty (oj då proffsigt det låter då!) och det är ju inte helt fel.

Så nu sitter jag här och dricker saft och peppar. Nu ska jag spela favvolåten Guns and Horses med fina Ellie Goulding på gitarr och chiiilla, som man säger i vissa kretsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0