Söndagstrams

Söndag. Är ju rätt segt. Jag har då inte presterat något av värde idag känner jag.. Men det är väl lite det som söndagar är till för. Det intalar jag mig, i alla fall.

Jag bara springer runt och har ångest inför att jag har gitarrtenta imorgon. Alltså, ja, TENTA. Jag ska tenta av A-kursen i elgitarr imorgon.

Bara skjut mig. Okej? Okej. Tack.

Nä nu kanske jag tar i. Men typ? Jag känner verkligen att det här bara känns skitjobbigt.

Men ändå orkar jag inte öva.

Nej, jag gör såhär. Jag dricker lite mera saft. Kollar på Frock me med snyggaste kvinnan Alexa Chung. Gör allmänt ingenting vettigt alls. Och kanske äter lite chokladbollar därimellan. Det blir nog bra.


Och jag säger då bara det. Om jag fick byta garderob och utseende med den här cheyen (och kanske jobb också, och liv, när vi ändå är igång) så skulle jag vara jävligt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0