Såhär ser det ut när jag tömmer tankarna lite grand.

Åh, det är så jobbigt att ta beslut.
Jag har i alla fall bestämt mig för vilka glasögon. De första, för alla som bara satt och kände att det var just det de längtade efter att få reda på just nu.  Jag ska hämta dem nästa vecka vilket känns jävligt skönt, eftersom det faktiskt är rätt irriterande att inte se vad det står på tavlan på lektionerna.

Och jag har inte ens dött, heller! På tal om annat, liksom. Jag trodde ju att den här veckans prov skulle ta död på mig men jag är väldigt mycket levande. Matte nationellt idag och det gick väl.. Lite som det gick, men vafan. Helt okej tror jag i alla fall. Känns mest bara som en lättnad att det är gjort nu.
Och nu kan jag njuuuta av fyra dagars ledigt. Har iingen aning om vad jag ska hitta på.. Men jag är rätt medveten om att jag kan behöva vila ut. Är helt jävla utmattad mest hela tiden, speciellt nu när jag går och hostar jämt.. Jag blir alltid så sjukt trött när jag är sjuk/förkyld. Och på lördag ska jag på pyjamasparty med bästa gänget ever!

För övrigt hostar jag så mycket att jag har ont i min mage och mina revben. Inte lika nice.

Men i alla fall. Jag har hela kvällen ledig. Jag har En hel långhelg ledig.
Jag planerar att ligga och sova, vila, läsa, skriva, lyssna på musik (är fett inne på nittiotalspop nu! och då menar jag Pulp och Belle & Sebastian, inte typ.. A-teens.) och bara bara.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0