Produktivitet

Nu har jag ju inte bloggat på jättelänge känns det som!
Okej, söndags.

Igår fick jag för mig att jag skulle vara lite produktiv. I jämförelse med vad jag brukar vara, så var det i alla fall produktivt.
Jag hade ju gitarrtenta vid halv tre, vilket var rent ut sagt så jävla läskigt. När jag hhade gjort det och kom hem så var jag glad och inte alls sådär jättenervo som jag hade gått och varit hela dagen.
Så då började jag städa mitt rum lite grand (okej, plocka kläder i alla fall) och sen sydde jag fyra roestter! Det känns ju kind of fint. En prickig, två rutiga och en i jeans. Jag hittade inget mer tyg jag ville använda och jag är inte så ambitiös att jag syr nåt svårare än rosetter.

Idag har jag inte varit så värst inspirerande. Jag har gått och känt mig lite tjock och ful hela dagen (en dålig dag, mmmkay?) och då kan jag bli lite irri när det känns som att alla skrattar åt mig hela tiden. Hm, vet inte varför jag är så dampig när jag inte ens har pms. I alla fall.

Jag gick på min gitarrlektion och fick reda på att jag fick MVG i a-kursen som jag tentade igår. WTF?
Eh, okej. Jag blev jävligt förvånad, och då är jag inte en sån som går och säger att jag kommer få dåliga betyg när jag egentligen tror att det har gått bra.. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få mvg i gitarr.
Men jag klagar inte! Eller, jo. Sen började han direkt förklara vad jag skulle sitta och öva på hela sommaren för att inte faila på B-kursen. Då fick jag tillbaka den vanliga trygga gitarrlektionsångesten igen.

Nu är jag hemma och har tänkt göra ingenting vettigt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0