No laughing matter

Idag missade (läs slapp) EOS:en eftersom estet teater skulle spela upp sin föreställning. Jag var väl inte överpepp eftersom jag som går musik måste av regel se ner på andra estetare, alltså bild och teater.
Och det var väl rätt.. eh, intressant. Saken var ju den att jag såg ingen som helst röd tråd i det hela och fattade inte riktigt grejen men det kan ju vara så att det bara var jag som är lite efterbliven.
I alla fall var det en sak som var lite kul. Vid ett tillfälle i teatern satt de och firade midsommar och berättade när de blev av med oskulden, så sa en "fjorton år", den andra frågade hur det kom sig och hon svarade "Jag blev våldtagen" - och då började alla skratta?
Okej, jag började också garva men det var för att jag tyckte att det var så jävla ramdom att alla började skratta åt det - våldtäkt är ju egentligen inte så mycket att skratta åt.
Skumt? Typ, ja.

Imorgon är det fredag och det firar jag med blommig klänning! Pepp.

Kommentarer
Postat av: njomza

hahah teatern va så sjukt skumm o seeg! -_-

2010-05-07 @ 20:24:54
URL: http://njomzzaside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0