Dagens ord - spotifystalkning

Jag hade värsta ideén om något jättedjupt och smart inlägg jag tänkte skriva här.. Men sen glömde jag bort det. Klockan är halv sex. Jag har ont i halsen. Imorgon har jag ett jävligt stort spanskprov och jag har ännu inte öppnat böckerna.

Behöver jag säga att jag är stekt?
Jag kan ju inte hjälpa att jag ganska mycket hellre sitter och spotifystalkar (för övrigt bästa ordet och den bästa sortens stalking!), lyssnar på bra musik, dricker saft och förtränger skolarbete.

Sen bara för att pigga upp stämningen kan jag ju lägga ut en jävligt charmig bild på när jag och Hanna posade på vårrocken i fredags.

Okej, in context: Viktor har världens jävla kamera med en blixt som gör att man inte kan se på två minuter (no joke).  Jag är pepp och säger "okeeeej, se brutal ut!" Eftersom vi ändå ska kolla på deathcore (eller vad det kallas). Jag känner att jag lyckas med min brutalhet, med mitt popadelicaarmband, Salem-tygkasse, blommiga klänning och fjårtizpose.

Men alltså.. Nu blir det spanskaplugg, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0