Ångest.

Nationellt prov i matte A imorgon!
Jag har verkligen ångest. Jag har försökt räkna och räkna i eftermiddag, gamla prov, men jag tror inte att det hjälper. Detta känns verkligen skitjobbigt, for real. Mitt betyg i matte har ju fårr mig att känna mig lite smart, men alltså, ah. Det här känns inte bra.

Och sen kan jag ju bara tillägga att ångesten inte blir bättre av att jag dessutom ska redovisa ett grupparbete om ozonlagret inför klassen imorgon.. Helt sjukt oförberedd, ingen fakta whatsoever. De grupper som redan redovisat stod och pratade i en freaking halvtimme, jag skojar inte.
Jag bettar på att vårat kommer ta kanske tio minuter. Det här känns.. Superbra.

Inte för att det tar slut där. Jag ska redovisa en bok jag har läst på svenskan också, som jag läste ut för lite mer än en vecka sedan och har i stora drag glömt vad den handlar om.

Vad mer kan jag säga? A s p e p p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0