Yada, yada, yada

Är hemma från dansen, alldeles trött i kroppen.. Ganska underbart ändå!
Fast att jag vet att jag inte är särskilt duktig, speciellt i jämförelse med andra, så är det ändå så sjukt kul när man klarar något man inte alls trodde att man skulle klara av, när man orkar de där armhävningarna lite bättre än vanligt, när man sätter steget som man aldrig fattade. Underbart!

Men nu är det slut på det roliga.. Naturkunskapsboken väntar. Prov imorgon. På energi. Jag har förträngt detta faktum fram tills nu (läs; jag har inte pluggat). Min framtid och mitt betyg i detta ämne är oviss, känner jag nu.

Speciellt när jag vet att jag mycket hellre gör vad jag vill än vad jag borde. Jag är ganska säker på att hur länge jag än intalar mig själv att jag verkligen måste plugga, eller till och med börjar plugga, så kommer ajg att ge upp, sätta mig framför Gossip Girl och måla naglarna istället.

Inte helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0