Will I ever be free...

..does this town hold no more for me?

Jag sitter och lyssnar på Babyshambles. Jag bara kom på i eftermiddags, att de är ju faktiskt jävligt bra. Jag har inte lyssnat sådär noga på Pete & gänget på riktigt länge.. Men jag inser att jag fortfarande kan alla texter, varje låt, allt.

När jag hör de här låtarna som jag inte har lyssnat på, lyssnat på på riktigt, på så länge, kommer jag ihåg saker. Känslor. Osäkerhet. Jag får alldeles för mycket flashbacks från våren i åttan när jag inte gjorde mycket annat än lyssnade på Shotter's Nation och var ledsen.
Varför jag var ledsen har jag inget bra svar på.. Åttan var bara en värdelös tid, i allmänhet.

Men ja. Ibland behöver man dessa kvällar.. Eller det är vad jag intalar mig.

Jag kanske skapar en fin lista med Babyshambles. Isåfall lägger jag ut den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0