Valentine's day

Jag var som sagt på bio ikväll!
Jag och min syster begav oss ut i kylan för att se Valentine's Day.
Helt okej film, lite typisk och förutsägbar och sådär, men ganska fin ändå. Och för en förvirrad jävel som jag var det ganska svårt att hålla reda på alla olika karaktärer!

Men favoriten var ju såklart den neurotiska bittra assistenten!
Hon var singel och ensam och hatade alla hjärtans dag och tröståt och var allmänt.. tja, neurotisk.
Jag tror jag kände igen mig lite smått, hahaha!
Problemet var ju bara att det är lite svårt att tro på att Jessica Biel skulle vara ensam och singel och dessutom åt något som helst som liknade choklad eftersom hon är både skitsnygg och sjukt Hollywood-smal.
Liksom, okej, det är en film, givetvis ser alla sjukt bra ut. Men det hade ju varit lite mera realistiskt om hon var mullig och halvful?

Men okej. Jag har ätit alldeles för mycket godis.. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0