JA, jag inser att detta är vansinnigt tråkigt för alla att läsa.

Nu sitter jag i ett städat (okej, fuskstädat) rum och har det rätt nice. Tar igen mig lite.. Har träningsvärk och ett blåmärke på hälen, hur man nu lyckas med det, och ett fett blåmärke på knät.
Så kan det gå!

Det var ändå rätt värt det, jag hade ganska kul för att vara onsdag igår!
Eller, ja, skolan kan ju vara ganska dryg. men går man i ESMK09 så kan det mesta vara ganska fest ändå!
Efter skolan begav sig ungefär halva klassen till Kvantum, för att inhandla saker till en spontan tacokväll hos Hanna. Jag var aldrig med och åt eftersom jag skulle dansa, men det hindrar mig inte från att handla! Och det var ju också en upplevelse. Det är nog bara kul om man är med och upplever det, men jag kan ju säga att vi antagligen hördes mest i hela affären, hahaha.
Och så kan jag ju tillägga att jag misslyckades med att vara inspirerande och duktig. På väg till Kvantum tänkte jag helt seriöst att "okej, jag hinner inte äta innan träningen, så jag köper några bananer så jag inte dör av hunger. Ja, så gör jag. Jaa-a!"
Men sedan blev det lite mindre bananer (läs inga alls) och 100g choklad istället. Duktigt, sannerligen.
Efter att kunderna from hell (ljudvolymen när man hänger med ESMK09 är inte att leka med) hade varit och handlat en himla massa mat, begav vi oss tillbaka, onödiga omvägar som känns väldigt kul at the time och allt.
Men sedan var det dans för min del, ingen taco och klassmys här inte.
Men dans är ju också ganska nice.
Och sen slog jag nytt rekord i att ducha, rusade från sporthallen (och halkade på isen och slog i mitt ben men det struntar vi i, va?) och hem till Hanna där alla galningar hade intagit huset och plattade luggen.

Sen var det dags för oss att inta öppen scen-kvällen i gisleparken! Och det var ju också en upplevelse, liksom.
Jag skämde ut mig genom att stå längst fram och headbanga under en låt, bara för att, liksom, och sen skapade vi världens röj genom att stå och skutta längst fram. Det är ju också rätt häftigt. Speciellt när alla andra sitter bakom och ser lagom entusiastiska ut. Jag körde även hårt på köttfärssås-dansen ("OOOCH hacka lök! Hacka lök! Och rör om! Och rör om! Och krydda! Krydda! Krydda! Krydda!"- kommentar överflödig.)  Så ja, jag skämde nog ut mig måttligt inför delar av gislaveds musikscen.. Men vadfan gör det om hundra år, liksom? Huvudsaken är ju att man har kul. Och det hade jag, kan jag lova!

Sen kom jag hem och var jättetrött.

Kommentarer
Postat av: Njomza

Vi esteter är ju bäst, och det bara är så!

2010-03-13 @ 15:52:23
URL: http://njomzzaside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0