Överträffar förväntningar

Jaha, nu sitter jag här och filosoferar precis som jag förutspådde.
Men denna lördag blev lite mera fin än jag trodde, faktiskt!

Hängde lite med snyggaste Lina runt fyra, hon piffade sig och blev fiin till fest medan jag satt bredvid i min flanellskjorta, osminkad och ögoneksem och allt. Men det är ju rätt okej ändå.
Jag gick hemåt i kylan, åt lite och satt på rummet och spelade gitarr.. Var helt inställd på en ganska lam hemmakväll, melodifestivalen med pappa och bror.. och med tanke på vad jag tycker om melodifestivalen var jag väl lite halvpepp.

Men vid åtta ringer Anton och tycker att jag ska hänga på till Hanna! Nu är det ju faktiskt så att jag är så tuff, att jag känner folk som skulle köra åt Amansa Jenssen typ.. nu.
Det är ju ganska så häftigt, tycker jag. Men i alla fall, så var det rätt sent, så vi våldgästade Hanna, satt i hennes källare och tjatade hela kvällen.
Och det tycker ju jag var alldeles så ganska förträffligt trevligt. Kan bara tacka fina människor för kvällen!

Men nu, tänkte jag faktiskt lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0