Om någon orkar läsa detta så..

..är jag skyldig den en kram.

Nu är jag så jävla trött måste jag säga. Men jag har minsann presterat idag! Eller, mer än vad jag brukar, i alla fall.
Jag var i skolan tidigare än vad jag brukar på torsdagar (redan vid nio, liksom!) för att välkomna de blivande ettorna. Vi snodde ett bord från Oasen, dukade upp med allat fint fika vi hade bakat, och väntade på att de skulle komma ut.. Inte en tråkig stund i vår klass kan jag bara säga!
Vi klappade och skrek när de kom ut ur musiksalen och.. ja, de såg ungefär lika skräckslagna ut som jag var förra året.
Sen stod väl vi och tvåorna mest vid fikat, så jag tror inte att de som egentligen skulle ha fick så himla mycket, men ja.
Sen gick vi runt och var lite översociala med alla nya, fika, lyssnade på när några spelade och.. hade det ganska trevligt, typ.  Trevligare än vad vi hade haft på matten!
Men vi gick på matten i kanske.. en kvart i alla fall. Duktigt.
Sen var det idrott och det är ju... jobbigt.
Maten kan ju också diskuteras, det är tur att det finns cornflakes.
Sedan trodde vi att det inte var någon eos idag.. Men så fel man kan ha.
Men okej, jag ska inte klaga på lektioner när man kan sitta i oasen och googla bilder och kalla det arbete.

När jag kom hem bakade jag fler muffins, eftersom det inte var några kvar från innan idag. Det är möjligt att de är halvt flytande inuti eftersom jag är lite otålig med att låta dem vara kvar i ugnen.
Efter det fick jag plötsligt energi från någonstans, och det händer inte alltför ofta så jag tänkte ta vara på det.
Så nu är mitt rum mer städat än vad det har varit på oerhört långt tid!

Så nu sitter jag vid tvn, sedan ska jag eventuellt (läs antagligen inte alls) räkna lite matte och plugga lite engelska, och sedan sätta mig i mitt nystädade rum och läsa NME.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0