Fast att..

Förresten.
Fast att det är måndag, fast att jag har haft en jättelam helg, fast att jag inte alls är så värst förväntansfull för påsklovet, fast att jag fattar allt och ingenting, fast att jag inte orkar något och samtidigt vill allt, fast att.. ja, att jag är som jag är.
Fast att allting, så känns livet lite okej ändå.

In the Sun med She & Him finns på spotify (och I Can Hear Music, helt fantastisk!), jag lyssnar på allmänt asfin musik, och jag har fett med sovmorgon imorgon eftersom jag tog initiativ och mejlade läraren. Ambitiöst, I know.

Så nu tänkte jag öva på att se livet från den ljusa sidan, jag tänkte sluta vara en sån hycklare och jag tänkte practise what I preach, och.. sånt där.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0