Den ständiga rädslan att bli påkommen

Alltså.. Om jag bara hade tänkt efter ibland. Idag hade jag tema rosa, problemet var att jag bara hann måla ett lager igårkväll.
Jag målade högerhanden på spanskan, eftersom läraren inte bryr sig där ändå, och sen skulle vi ha grupparbete på historian så jag tänkte ju att partaj, då kan jag ju måla vänster!
Så jag tar upp böckerna och nagellacket, as you do, sådär.

"Men jag går ner och hämtar datan!"
Jag: "eh, jag har inte min med mig, jag sitter kvar och läser!"
"Så du ska inte med till skåpen?"
Jag: "Nej jag måste måla mina naglar! Eller, fan, läsa historia menar jag ju!"

Om jag bara var lite bättre på att ljuga, alltså. Men mina naglar är nu målade och fina, tala om att utnyttja lektionstid!
..och imorgon blir det topplack, tillräckligt med onödiga lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0