April

Imorgon är det första april!

Måste säga att jag är rätt besviken på mig själv för att jag inte har kommit på något sådär sjukt ambitiöst och askul skämt att lura alla med imorgon.. Ni vet typ ett sånt som man typ planerar flera dagar innan? Men alltså, nä. Jag har ju haft annat för mig.
Jag får väl köra på samma skämt jag har dragit varje år, är van vid att ingen tror på vad jag säger.

Eller, vi säger såhär istället. Jag lyckas skämma ut mig ganska gravt typ minst en gång om dagen, så jag lär ju VARA skämtet imorgon. Jag kanske ska satsa på att vara extra skämmig imorgon så jag i alla fall lever mig in i April, april-andan.
Fast att jag som sagt gör på mitt sätt och är skämtet istället för att lura folk.. Jag är inte tillräckligt smart för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0