Typ så

Dagen överträffade förväntningar! Oh yes it did.
Struntade i att jag var nervös och satsade på peppen - morgonen bestod av blommig byxdress, smink för första gången på typ forever, och bästa peppmusiken NPSH.

(Ni vet när man har skrivit jättelångt och det bara försvinner? Ja typ. Ingen får läsa om mer än min morgon för jag orkar inte skriva.)

Efter morgonen blev det ju dag och spelning för studenter och det var nervöst men kul och blablachacha.
Jag vill ha zebrarandiga solglasögon från Lindex men köpte inga.
Jag har solat. Vill ha fräknar. Lyssnar på The Smiths och dricker hallonsoda.

Det var typ det. Fast mycket längre. Men det är väl ingen som gråter?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0