With a suitcase of dusty dreams

Idag är det torsdag. Lite resfeber, lite pepp, lite uttråkan.
Det regnar och jag har nog ganska mycket att göra egentligen, men sitter ändå bara och glor. Är så uttråkad men orkar för mitt liv inte ta tag i något.

Imorgon så åker vi iväg! Älskade London, jag är så himla peppad.
Saken är bara den att jag får så himla mycket beslutsångest när jag ska packa. Känns som att jag glömmer hälften av vad jag kommer att behöva, och jag lyckas alltid ta för varma kläder när det är varmt och för svala kläder när det är kallt.
Förra sommaren i England förvånade vädret mig med att vara strålande soligt, då badade jag i engelska kanalen för första gången och bodde i min blommiga klänning från Primark.

Nu kommer jag antagligen vilja ha på mig min blommiga shortsdress från Lindex mest varje dag, varesig det är sol eller tolv grader varmt och regn. Så den måste jag ju packa. Sedan skulle jag väl vilja packa ner resten av garderoben också men.. det funkar ju inte riktigt. Skor och jacka vill jag inte ens börja tänka på, får panik.

Men med tanke på att jag vill sova ut och därmed inte kommer ha speciellt mycket tid att packa imorgon, så det är ju rätt smidigt om jag kommer igång nu. Måste bara få tummen ur. Gå en promenad för att piggna till lite. Sen kanske jag tar tag i mitt liv och packar ner mitt liv i tre veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0