Stencool Londonbo, that's me!

Laget ar fortfarande awesome har i London.

Jag ar ganska obefogat stolt tack vare en sak som har hant tva ganger under de fyra dagar jag har varit har.
Tva ganger har folk fragat mig var nagonting ligger nar jag har varit ute och gatt i London. En gang "excuse me, do you know if i can walk to the embankment from here?" och en gang "Excuse me, do you know where Oxford street is?"

Normala manniskor ser val detta som nagot ganska normalt. For det ar ju ingen big deal. Alls.
Det ar bara narcissistiska jag som tanker "Fy fan vad cool jag ar, eftersom de fragar just mig sa maste det ju betyda att de tycker att jag ser ut som en erfaren och akta Londonbo som hittar har! Jag ser ut som en stencool Londonbo! Yey!"

Alla bara: eh nej jag tror inte att du ska lasa for mycket in i detta.

Och det ska jag kanske inte. Men jag ar stolt i alla fall. Nu ska jag kolla pa Nearly Famous!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0