People never learn from their mistaaaaaakes

Det är lördag, soligt och rätt jävla härligt! Har hängt i stugan hela dagen och bara gjort.. ingenting. Ätit kycklingsallad och lyssnat på P3. Och solat. Hela tiden. Underbart.

Nu känner jag dock att jag är lite röd. Eller väldigt röd.
Att jag lyckas, alltså. Det är jag och mitt extremt brittiska pigment som gör att jag lyckas bli alldeles knallröd i solen varenda år.
Man lär sig av sina misstag, brukar man ju säga. Men alltså.. Inte jag. Jag kommer aldrig att inse att jo, jag måste nog smörja in mig lite grand.


Kommentarer
Postat av: linnea

men vill också vara i öreryd (javet det är så oerhört party där)

2010-06-07 @ 08:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0