Kom igen då fegis, gör det!

Håhåjaja! Klockan är tre och jag har hunnit göra mycket mer vettiga saker än jag brukar ha gjort vid denna tiden.

Jag steg ju upp lite tidigare imorse för att åka med bussen till Värnamo!
Var nervös och lite sådär. Eller ganska mycket nervös. Lugnade mig med The Cure på bussen. Tänkte på Markus Krunegård och sa "Kom igen då fegis, GÖRE!"
Anlände till Värnamo och var förvånad när jag inte hade några problem med att hitta till Värnamo Nyheters redaktion.
Stod i regnet och dog lite grand.
Gick in och träffade hon som skulle intervjua mig. Dog lite grand.
Men sen så lugnade jag ner mig! Jag tror inte ens att jag sa något som var jättedumt. Hoppas inte det i alla fall.
Men med tanke på att jag oftast beter mig som ett retarderat stumt/översocialt miffo när jag måste framstå som anständig, så gick det bra. Med mina mått mätt.

Så det kändes faktiskt helt okej!

Nu kan jag bara.. hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0