Vet ni vaaaad?

Om jag skulle berätta om alla random saker som sägs när vi är på.. eh, "jobbet", så skulle jag sitta här hela dagen. Men eftersom jag är en fantastiskt egoistisk varelse så tänker jag bara berätta om den roliga kommentar som sades om mig. Såklart.

Jag: (berättar klart en historia om.. någonting. Jag pratar alldeles för mycket.)
Hampus: "Du är som Tjorven!"
Jag: "Vem Tjorven?" (Det var tidigt och jag var trött, okeeeej?"
Oscar: "Den tjocka fula i saltkråkan."
Jag: "Så du tycker jag är tjock och ful???"

Sen kan det ju tilläggas att han menade att jag alltid berättar ointressanta saker, som Tjorven "Farbror Melker, vet du vaaaad?"

Men ändå. Det är ju alltid lika kul att låtsas bli jättearg över vad folk säger. (Observera låtsas. om jag skulle ta åt mig allt som folk sa när de driver med mig hade jag hängt mig nu (;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0