Rastlöshet

Tomt med vettiga inlägg idag. Eller typ.. alltid, kanske. Sen när bloggar jag om nåt vettigt, liksom.

Men idag har jag inte gjort nåt vettigt heller, såattehja.
Jag har legat i sängen, ätit chokladbollar och kollat på The Boat That Rocked, precis som jag trodde. Och så har jag kommit en hel rand å min blivande fantastiskt festliga pippitröja! Att sticka är ju faktiskt ett nice tidsfördriv.

Okej, ja, jag är en pensionär i förtid. Promenader och stickprojekt. Eh... spännande liv. Men ah. Är det sommarlov så är det, ibland blir allt lite smått osocialt ju. Förhoppningsvis ska jag hänga med finkusin i Stockholm några dagar nästa vecka om allt går som jag vill... Men innan dess lär jag ju ha dött av tristess. Eller rastlöshet.
Men nä, jag får väl spinna vidare på pensionärtemat och plocka lite blåbär för att fördriva dagarna.

Nu tänkte jag spela lite gitarr och .. försöka att hålla mig levande, typ.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0