Bigmouth strikes again

Jag läste en grej med coolaste Elsa Billgren (som för övrigt har typ världens finaste kläder mest hela tiden verkar det som) och fastnade för att hon sa att hennes bästa stylingtips är röda läppar. "Det passar till alla outfits och gör att folk lyssnar på vad du säger"

Min första tanke var att ja, vad rätt hon har. Jag råkar ju älska mitt röda läppstift väldigt mycket och har det nästan varje dag jag planerar att visa mig för folk. Så ja, det passar ju till alla outfits och är i allmänhet väldans fint med röda läppar.

Men att det skulle få folk att lyssna på vad man säger? Det vet jag inte. Jag pratar så himla mycket strunt verkligen hela tiden och är rätt van vid att ingen varken vill eller orkar lyssna på det jag säger.. Jag hade nog inte heller orkat lyssna på mig själv hela tiden.
Så jag är rätt van vid att stå och prata och prata utan att någon egentligen lyssnar.

Men sen kom jag på att.. herregud, det är nog ganska tur ändå, att folk inte lyssnar på allt trams jag häver ur mig. Jag menar, då skulle ju alla som jag någonsin träffar bli helt övertygade om att jag är helt dum i huvudet.

The Smiths – Bigmouth Strikes Again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0