Sånt jävla oflyt!

Aaah. Jag har haft en helt världelös morgon. Ni vet när allting bara går fel.
Jag tänker inte räkna upp allting men.. bland annat så brände jag mig på min plattång. Inte okej.

Men sen blev dagen mycket bättre när pappa sa att min iPod touch hade kommit! Så vi åkte och hämtade ut den. Och nu känns en resa ända till Gränna inte alls så jobbig längre.

Superpepp!

Så ja. Allt jag ville med detta inlägget var att skryta lite om att jag numera äger en iPod touch (och också har en pappa som har Spotify premium, vilket betyder att jag kan ha en kick-ass spotifylista med mig överallt)

Men i alla fall. Nu ska jag åka ut i skogen utanfär gränna någonstans. Kommer hem igen på onsdag om jag har fattat allt rätt.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0