Randigt

Idag kom systrami och min far hem från englandet! Det tycker jag är trevligt. Och ärligt talat, det är inte bara för att de hade med sig ett fantastiskt stiligt prickigt paraply, en NME och en sladd till mina högtalare. Och kameran.
Det är ju, eh, trevligt att hela familjen är hemma och sånt. Faktiskt.

Men i alla fall. Jag tänkte att innan jag glömmer bort det, så ska jag ta kort på min nya kjol. Jag är fantastiskt stolt över att jag sydde den nästan själv och tycker därför givetvis att alla ska få chansen att se den!



(Sedan var det ju lite fail att den enda bilden jag tyckte var okej nog att publicera var den där jag drar i kjolen så att den inte riktigt ser normal ut. Tanken var "Titta vilken fin vid kjol jag har sytt!" Jag tror att det blev mer "Titta, jag har ben under min kjol!" men ärligt talat, vem bryr sig. A quien le importa, typ.)

I alla fall. Jag är stolt. Fina fina kjol! Lägg också märke till att jag har en prickig rosett i håret. Och sen ville jag ju visa att jag matchade röda naglar med rött läppstift och röda converse. Och misslyckades. Eh, fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0