last summer was mad, remember the rain?

Imorse vaknade jag av att det regnade. Jag steg upp och nu är klockan kvart över tolv och det regnar fortfarande. Det är lördag och jag har verkligen inte någonting alls inplanerat.

Och det låter ju rätt drygt. Men lite regn och rastlöshet har aldrig dödat någon!

Jag tänkte fördriva dagen med gitarrspelande, NME-läsande och musiklyssnande. Och det är ju inte helt fel.

Ärligt talat måste jag faktiskt tillägga att när jag sitter vid mitt fönster och ser regnet så får jag mer sommarlovsfeeling än på länge.

Så jag sitter och tar det lugnt och lyssnar på Anna Ternheim – Summer Rain istället för att deppa. Fint!

Last summer was mad, remember the rain
I know people complained
I had something else in mind
Not the sound of rain against my window pane
All I could hear was you
Hammering in my head


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0