Laget just nu

Jag var ju sa himla stolt over att jag inte hade nagon som helst dataabstinens under de tolv dagar som vi var nere vid kusten, jag nojde mig med att bara ata och lasa och skriva och sola..
Men nu kom ju jag tillbaka till London igar och det ar pretty much tillbaka till gamla vanor, har sitter jag och kollar bloggar och facebookar som vanligt. Bara for att jag kan.

Idag har jag kopt en mintgron prickig klanning! Och en randig troja med en paljettrosett pa! Sen ar det ju sa att kameran ar kvar hos systra mi i Winchelsea sa jag kan inte visa upp den, aven om jag nu hade orkar byta om. Vilket jag inte gor.

Nu sitter jag mest och youtubar fina latar. Eftersom min mp3 lade av for lange sedan och jag inte haft pengar/tillfalle att kopa en ny, sa har jag lidit av svar musikabstinens. Och min Spotifyinloggning funkar inte langre utomlands, vilket bara ar ganska ledsamt.
Men jag klarar mig, lyssnar pa detta. http://www.youtube.com/watch?v=HMrqBldlqzA Sa himla fint! Jag dor.
http://www.youtube.com/watch?v=MV4B4Y6Cr28 Och detta ar ocksa sa bra att jag nastan blir trott!

Snart ska vi ga till nagat museum, jag bor ju forsoka vara lite kulturell i alla fall (fast att jag helst bara vill sitta i Regents park och ata croissanter och lasa NME hela dagen)

Jag ar ganska medveten om att mina "hej vilket kul liv jag har nu va nar jag sitter och berattar om vad jag gor pa dagarna jag ar inte alls narcissistisk och egoistisk och antar att alla verkligen bryr sig om mitt vardagliga liv" inte ar sa himla intressanta. Jag vet. Forlat. Men jag har tagit semester fran att latsas vara smart och cynisk och witty och sadar. Jag ar inte sa himla rolig, bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0