I work and I sweat, but it's all good.

Är hemma från min andra dag på mitt sommarjobb och jag kan inte säga annat än att jag är fett glad över vad jag fick (trots lönen på 47 kr/h).

Det är ju jag och tre andra sköna, musikaliska lirare som ska.. ja, spela.

Efter lite tjat igår, så sattes vi i en replokal och typ, "jaha, vad ska vi spela?", så det var ju bara till att hitta låtar och köra igång. Tanken var väl att det skulle vara lämpligt för ålderdomshem och för att kunna spela på gatan, men.. Jag vet inte riktigt hur det blir med det, haha.
Jag är inte särskilt duktig på varken gitarr eller sång, men efter två dagar kan jag bara säga att.. Det gör liksom inte så himla mycket.

Det finns ju värre sommarjobb än att sitta och yla KOM IGEN LENAAA! och Hit me baby, one more time! Hela dagarna.


Kommentarer
Postat av: Viktor

FY FAN VAD SOFT!

2010-07-06 @ 19:31:23
URL: http://viktorwestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0